Skip to content

AML Compliance Support

    • Antwerpen
  • Support

Functieomschrijving

Ben jij nauwkeurig, goed georganiseerd en op zoek naar een uitdagende rol in een internationale omgeving? Bij Grant Thornton krijg je de kans om als AML Compliance Support een sleutelrol te spelen in ons Anti-Witwasbeleid (AML). Sluit je aan bij een professioneel en dynamisch team waar jouw inzet iedere dag het verschil maakt!


Wat doet een AML Compliance Support bij Grant Thornton?

Als AML Compliance Support werk je nauw samen met onze Compliance Manager en fungeer je als een belangrijk aanspreekpunt voor collega’s. Jij bent verantwoordelijk voor een soepel en correct verloop van ons AML-klantenacceptatieproces, waarbij alle wettelijke vereisten worden nageleefd.

Jouw taken bestaan onder andere uit:

  • Beheer van het volledige AML-proces voor onze klanten.
  • Zorgen dat alle klantidentificatiedocumenten op correcte wijze worden opgeslagen en beheerd.
  • Ondersteuning bieden aan onze afdelingen (Audit, Accountancy, Tax & Legal) op het gebied van AML-vraagstukken.
  • Beantwoorden van vragen van collega’s over AML-procedures en samenwerken aan complexe casussen.
  • Assisteren bij voorbereidingen voor kwaliteitscontroles door toezichthouders zoals de CTR en ITAA.

Vereisten

Waarom ben jij de AML Compliance Support die wij zoeken?

  • Je hebt een bachelor in Office Management of een vergelijkbare opleiding.
  • Je bent organisatorisch sterk, gestructureerd en zeer nauwkeurig.
  • Je toont initiatief, neemt verantwoordelijkheid en werkt planmatig.
  • Je bent een echte plantrekker met een gezonde portie common sense.
  • Basiskennis van de Anti-Witwaswetgeving of ervaring in een gereguleerde sector is een pluspunt, maar geen vereiste.
  • Ervaring met data-analyse of zin om je erin te verdiepen is een pluspunt.

Wat krijg je van ons?

Bij Grant Thornton krijg je fijne collega’s en een toffe werksfeer. Maar dat is natuurlijk niet alles! Dit is wat we jou nog meer te bieden hebben:

  • Een aantrekkelijk loonpakket met aanvullende vakantiedagen, een telefoonabonnement, verzekeringen, en een cafetariaplan, waarmee je een deel van je arbeidsvoorwaarden naar eigen wens kunt aanpassen, zoals een fietsplan, elektronische devices of andere voordelen die aansluiten bij jouw persoonlijke voorkeuren
  • Je hebt flexibele werkuren en kan ook thuiswerken.
  • Je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen in je eigen tempo door middel van:
    • minstens 40 opleidingsuren per jaar om je vakkennis en soft skills bij te schaven.
    • een leerrijke werkomgeving met een zeer gevarieerd takenpakket in een professionele en dynamische werkomgeving waar jouw kennis en expertise dagelijks meerwaarde bieden;
    • ervaren collega’s die altijd voor je klaarstaan om hun kennis en goede raad met jou te delen in onze open werkomgeving.
    • een multidisciplinaire werkomgeving: verrijkende samenwerkingen gegarandeerd!
    • reële doorgroeimogelijkheden afhankelijk van jouw inzet en resultaten;
    • wil je bijkomende certificaten en/of diploma’s behalen? Dan krijg je onze onvoorwaardelijke steun tijdens je leertraject en eventuele stage.
    • ons internationaal netwerk, met meer dan 72.000 experts in 140 landen, waar je ook een leuke dynamiek en samenwerking mee kan uitbouwen.

of