Overslaan naar content

Supervisor Transfer Pricing

    • Brussels
  • Tax

Functieomschrijving

Grant Thornton Belgium maakt deel uit van een internationaal netwerk met een tal van toegewijde transfer pricing specialisten. Onze mensen bieden een volledig geïntegreerde aanpak van verrekenprijzen, bereiden documentatie voor, verdedigen de gehanteerde verrekenprijzen methodiek bij controles en werken een op maat gemaakt transfer pricing beleid uit voor onze klanten.

Van internationaal opererende Belgische kmo’s tot multinationals: onze diverse klanten rekenen op jou voor doortastend transfer pricing advies. Draag je graag bij aan het succes van dynamische bedrijven? Hou je van verantwoordelijkheid en wil je snel bijleren in een snel groeiende omgeving? Dan is de functie van Supervisor Transfer Pricing Advisor bij Grant Thornton je op het lijf geschreven.


Wat doet een Supervisor Transfer Pricing bij Grant Thornton?

Als Supervisor Transfer Pricing bij Grant Thornton ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, waaronder:

  • Het voorbereiden van transfer pricing-documentatie en het uitvoeren van economische analyses en waarderingen.
  • Het opzetten van duurzame transfer pricing-modellen en deelnemen aan onderhandelingen over Advance Pricing Agreements (APA's).
  • Het verdedigen van verrekenprijzen tijdens belastingaudits en het bieden van ondersteuning bij complexe vraagstukken.
  • Je fungeert als de ‘trusted advisor’ voor je klanten, waarbij je hen helpt met dagelijkse transfer pricing vragen en gerelateerde internationale fiscale aspecten. Dit biedt je de kans om in contact te komen met ondernemers, managers en aandeelhouders van diverse bedrijven in verschillende sectoren, allemaal binnen een internationale context.
  • Vanaf het begin heb je persoonlijk contact met je klanten, wat je in staat stelt om snel een vertrouwensband op te bouwen. Je krijgt snel verantwoordelijkheden, die in lijn zijn met jouw persoonlijke en professionele groei.
  • Daarnaast ondersteun je de Senior Manager en begeleid je zowel junior als senior medewerkers in hun ontwikkeling.

Ben jij de Supervisor Transfer Pricing die wij zoeken?

  • Je behaalde een master in de rechten of een economische richting en volgde een aanvullende fiscale opleiding.
  • Je hebt minstens 4 jaar relevante ervaring in een fiscaal adviesbureau op je conto.
  • Je bent flexibel om je te verplaatsen naar onze verschillende kantoren en die van jouw klanten.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en legt moeiteloos contact met je klanten in het Nederlands en Engels. Een kennis van het Frans is een pluspunt.Je weet hoe je je medewerkers aanstuurt en coacht in hun professionele ontwikkeling
  • Je bent klantgericht: je zoekt graag naar oplossingen op maat van de bedrijfsrealiteit van je klanten.
  • Je neemt zonder aarzelen je verantwoordelijkheid en werkt planmatig.

Kortom, je draagt onze CLEARR-waarden uit. CLEARR staat voor collaboration, leadership, excellence, agility, respect en responsibility.


Vereisten

Ben jij de Supervisor Transfer Pricing die wij zoeken? 

  • Je behaalde een master in de rechten of een economische richting en volgde een aanvullende fiscale opleiding.
  • Je hebt minstens 4 jaar relevante ervaring in een fiscaal adviesbureau op je conto.
  • Je bent flexibel om je te verplaatsen naar onze verschillende kantoren en die van jouw klanten.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en legt moeiteloos contact met je klanten in het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je weet hoe je je medewerkers aanstuurt en coacht in hun professionele ontwikkeling
  • Je bent klantgericht: je zoekt graag naar oplossingen op maat van de bedrijfsrealiteit van je klanten.
  • Je neemt zonder aarzelen je verantwoordelijkheid en werkt planmatig.

Kortom, je draagt onze CLEARR-waarden uit. CLEARR staat voor collaboration, leadership, excellence, agility, respect en responsibility.


Wat krijg je van ons?

Fijne collega’s en een toffe werksfeer zijn natuurlijk niet het enige wat we te bieden hebben. Maar ook dit:

  • Een aantrekkelijk loonpakket met aanvullende vakantiedagen, een telefoonabonnement, verzekeringen, bedrijfswagen en een cafetariaplan, waarmee je een deel van je arbeidsvoorwaarden naar eigen wens kunt aanpassen, zoals een fietsplan, elektronische devices of andere voordelen die aansluiten bij jouw persoonlijke voorkeuren.
  • Je hebt flexibele werkuren en mag ook thuiswerken. Hoe en wat bespreek je met je team en klanten.
  • Je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen in je eigen tempo door middel van:
    • Minstens 40 opleidingsuren per jaar om je vakkennis en soft skills bij te schaven.
    • Een leerrijke werkomgeving met veel variatie aan klanten, sectoren en thema’s waarmee je in contact komt.
    • Een multidisciplinaire werkomgeving: verrijkende samenwerkingen gegarandeerd!
    • Wil je bijkomende certificaten en/of diploma’s behalen? Dan krijg je onze onvoorwaardelijke steun tijdens je leertraject en eventuele stage.
    • Ons internationaal netwerk dat je perspectief biedt op heel wat carrièremogelijkheden. We werken samen met meer dan 72.000 experts in 140 landen!

of